Tuesday 10 March 2015

Senarai Ciri-Ciri Sistem Perakaunan Yang Ditawarkan Melalui MNIAGA Kit Niaga Untuk Perniagaan Kecil

Sistem Pengurusan Perakaunan Perniagaan Kecil
Sistem Perakaunan Untuk Perniagaan Kecil Dengan Ciri-Ciri Terbaik & Lengkap untuk pengurusan perniagaan yang lebih cekap

 

Sistem Perakaunan Lengkap Bagi Keperluan Perniagaan Kecil & Sederhana.

Secara ringkasnya, ciri-ciri bagi sistem perakaunan yang kami tawarkan melalui MNIAGA - Kit Niaga Perniagaan Kecil adalah amat lengkap berbanding sistem perakaunan yang sedia ada di pasaran yang disasarkan untuk perniagaan kecil. Mungkin anda boleh mencari di pasaran dan membuat kajian dan perbandingan sendiri. Kami berkeyakinan bahawa ketika artikel ini ditulis, tiada sistem perakaunan yang menawarkan ciri-ciri yang setara dengan sistem perakaunan ini.

Terdapat beberapa lagi ciri-ciri yang PENTING untuk memenuhi keperluan  perniagaan kecil yang TIADA ditawarkan oleh sistem perakaunan lain di pasaran ketika ini. Info tersebut akan kami nyatakan di dalam posting kami yang akan datang, sebagai satu senjata rahsia.

Sistem Perakaunan Untuk Cukai GST Bagi Perniagaan Kecil.

Sekiranya anda prihatin tentang Cukai GST pula, sistem perakaunan ini boleh disesuaikan untuk menyokong perlaksanaan cukai GST di dalam perakaunan syarikat anda. Hanya dengan sedikit sentuhan di setting & konfigurasi, sistem perakaunan anda akan sedia untuk GST.


No comments:

Post a Comment